دیدار با مدیرکل بیمه ای تامین اجتماعی غرب تهران

به گزارش روابط عمومی، حامد عظیم زادگان مدیر عامل شرکت کاروتأمین در راستای احصای حقوق کارکنان شرکتی و بهبود فرایند بین دوحوزه در صبح روز یکشنبه مورخ 6/آبان/1403 با آقای دکتر حسینی مدیرکل محترم بیمهای تامین اجتماعی غرب تهران دیدار و به مسائل و تعاملات بیشتر بین دو حوزه پرداختند.
در ابتدا آقای عظیم زادگان ضمن عرض سلام و خداقوت به جمع حاضر گفت:بازدید برای عرض ادب و خدا قوت در خدمت شما همکاران محترم هستیم تا بتوانیم از نظرات و صحبتهای سازنده شما استفاده نمائیم.
عظیم زادگان افزود:از ابتدای دوره مدیریت بنده تمام فکر و دغدغه ما این بوده تا بتوانیم پیگیر احصای حق و حقوق واقعی کارکنان شرکتی باشیم و با تشکیل جلسات متعدد و ارائه طرح طبقه بندی مشاغل و مساعدتهای مسئولان محترم سازمان تأمین اجتماعی اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر با عملیاتی کردن طرح اشاره، شاهد افزایش روحیه و سطح بهرهوری کارکنان شرکتی در ارائه خدمات مطلوب تر باشیم.
دکتر حسینی مدیرکل بیمهای تامین اجتماعی غرب تهران ضمن خوشامدگویی گفت: امروز در اداره کل بیمهای تامین اجتماعی غرب تهران ما شاهد توانمندی و ظرفیت بالای کارکنان محترم شرکتی هستیم و امیدواریم با ادامه خدمت رسانی مطلوب به این عزیزان در زمینه بهبود حقوق و مزایا و پرداخت به موقع آن شاهد اتفاقات خوب و افزایش سطح بهرهوری در ارئه خدمات مطلوب به مردم عزیز باشیم.
حسینی خاطر نشان کرد:با توجه به روحیه و تفکر مثبت حضرتعالی بعنوان مدیر عامل شرکت کاروتأمین امیدوارم اقداماتی خوبی در خصوص اصلاح حقوق و مزایای همکاران محترم شرکتی با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل رقم خورده تا بتوانیم در پیشبرد اهداف عالی سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز سهیم و تاثیر گذار باشیم.
همچنین آقای ذوالفقاری معاونت محترم اداره کل غرب با بیان اینکه:با عنایت به آزمونهای استخدامی در سال گذشته و تبدیل وضعیت ایثارگران محترم در حال حاضر اداره کل بیمه ای تامین اجتماعی غرب تهران با مشکل کسری نیروی انسانی مواجعه است و در خصوص متراژ و نفرات بر اساس نقشه های اتوکد جدید هم نظراتی داریم که نیاز است جلسه مشترکی بین ما و شرکت کاروتأمین و متولیان امر در سازمان تأمین اجتماعی در این خصوص برگزار شود.
ذوالفقاری در آخر اضافه کرد:در حال حاضر با توجه به کمبود نیرو مجبوریم برای ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان بیش از حد معمول از کارکنان شرکتی استفاده نمائیم که پیشنهاد میگردد با توجه به عملکرد مطلوب کارکنان شرکتی تا زمانی که نیروی جدید جذب نشده با افزایش ساعت اضافه کاری ایشان باعث انگیزش و بهره وری بیشتر در این عزیزان باشیم.
لینک کوتاه این خبر: https://karotamin.ir/?p=8645